דף הגשת מועמדות

בדף זה תוכלו להגיש את מועמדותכם לתחרות פסגת שיווק הנדלן. הקפידו על מילוי כלל השאלות הרלוונטיות ועל צירוף המצגת המבוקשת. חברות המגישות קמפיינים ליותר מקטגוריה אחת, יש למלא את השאלות הרלוונטיות בכל אחת מהקטגוריות בנפרד. שימו לב - רק לאחר שתמלאו את הפרטים בכל הקטגוריות הרלוונטיות, לחצו הגשת מועמדות בתחתית הדף.

תאריך אחרון להגשת מועמדות 10.02.2022 בשעה 00:00

שלב א' - מילוי פרטים לשאלות ויצירת קשר:

שלב ב' - בחירת קטגוריות להתמודדות

בשלב זה עליכם לבחור את הקטגוריות בהן תרצו להתמודד - שימו לב, כאשר תלחצו על הקטגוריה ייפתח לכם דף מילוי פרטים וודאו שאתם עונים על כל הפרטים והשאלות הרלוונטיות (ניתן לבחור יותר מקטגוריה אחת)

קטגוריית מהלך שיווקי פורץ דרך בתחום המגורים

בקטגוריה זו ייבחנו קמפיינים חדשניים ומהפכניים, שהעניקו למותג שלכם שירות יוצא דופן באמצעות חשיבה יצירתית. 

תנאי סף: 100 יחידות דיור או תקציב בגובה מיליון ש"ח בשנה לפחות. 

הקמפיין ינוקד על פי תתי הקטגוריות: יצירתיות, קריאייטיב - שפה מיתוגית ויז'ואל, זכירוּת ושייכות למותג, ופעולה שיווקית יוצאת דופן.

קטגוריית פרויקט משנה סביבה

בקטגוריה זו ייבחנו קמפיינים שהביאו לשינוי הנוף שהביאו לשינוי המעמד הסוציו-אקונומי בפרויקט ובסביבתו, ששיפרו את חוויית המגורים של האוכלוסייה ושדרגו את איכות הקרקעות.

תנאי סף: פרויקט ששווק בחמש השנים האחרונות.

הקמפיין ינוקד על פי תתי הקטגוריות: תכנון ונראות, תרומה לעליית ערך באזור ושינוי תפיסה לאזור. 

קטגוריית מהלך השקה מנצח

בקטגוריה זו ייבחנו קמפיינים המבטאים מהלך מתוכנן ואסטרטגי לקידום מכירה מוקדמת של פרויקט בהתאם לקהל היעד, שהוביל להצלחה ולהשגת יעדי המכירות.  

תנאי סף: פרויקטים עם יותר מ-75 יחידות דיור, שבהם נמכרו 25 יח"ד לפחות בפריסייל במשך שלושה חודשים לכל היותר; השיווק יועד לקהל הרחב.

הקמפיין ינוקד על פי תתי־הקטגוריות: כמות יחידות ביחס לפרויקט, נחשקוּת, יצירתיות והנעה לפעולה. 

קטגוריית הקמפיין המוביל לפרויקטי בוטיק

בקטגוריה זו ייבחנו קמפיינים מהפכניים וחלוצים בתחומם, שעשו לכם שירות בלתי נתפס ושדרגו את המיתוג העסקי שלכם – במהלך ממוקד, מדויק ואפקטיבי.

תנאי סף: עד 50 יחידות דיור. תמ"א 38\1  אינו יכול להיכלל בקטגוריה. 

הקמפיין ינוקד על פי תתי הקטגוריות: יצירתיות, קריאייטיב - שפה מיתוגית, ויז'ואל, זכירוּת ושייכות למותג, ופעולה שיווקית יוצאת דופן.

קטגוריית מהלך מיתוגי מנצח

בקטגוריה זו ייבחנו קמפיינים שהפכו את המיתוג העסקי לאחד הכלים העוצמתיים ביותר שיש לחברה, כזה שיצר אצל הלקוח אמון, ביטחון, תדמית חיצונית חזקה וזכירוּת. 

תנאי סף: תקציב שנתי – מינימום מיליון ש"ח.

הקמפיין ינוקד על פי תתי הקטגוריות: יצירתיות, קריאייטיב - שפה מיתוגית, ויז'ואל, זכירוּת ושיוך למותג.

קטגוריית תגלית השנה

בקטגוריה זו ייבחנו קמפיינים יוצאי דופן, כאלו שהפתיעו מעבר למשוער, הנפיקו תוצאות מרשימות והפכו לשיחת היום בעולם הנדל"ן.