תקנון התחרות

תקנון פסגת השיווק של מרכז הנדל"ן

תחרות הפרסום של הענף לשנת 2022

 

  1. הגדרות – 

  • "תחרות" – תחרות הפרסום השנתית של ענף הנדל"ן , לבחירת הקמפיינים השיווקיים והפרסומיים  המוצלחים ביותר שפרסמו בין התאריכים   1.1.2022-31.12.20

  • "ועדת הבחירה" – ועדת הבחירה (השיפוט) מורכבת מנציגי עורכת התחרות חברת מרכז הנדל"ן וכן גורמים מקצועיים בתחום הנדל"ן ומתחום הפרסום, אשר ידרגו את הקמפיינים הפרסומיים המובילים ב 6 קטגוריות שונות ואלו שמות האישים שירכיבו כולם ו/או חלקם את הועדה הבחירה:

מר דן גינגיס - סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת אפריקה ישראל, גב' אלונה אריאלי (להשלים טייטל וחברה), מר מוטי ויזל - מייסד ומנכ"ל של חברת v-cell, גב' דורית סדן (להשלים טייטל וחברה), מר רוני כהן - מנכ"ל ושותף של חברת אלדר שיווק נדל"ן, מר גיל גורביץ - סמנכ"ל שיווק של חברת אזורים, מר ניר שמול – מנכ"ל חברת שניר, גב' מיכל גליק – מנהלת שיווק של חברת קרסו נדל"ן, גב' עירית מעייני – מנהלת שיווק ומכירות של חברת בית וגג, גב' ליאת דנינו – סמנכ"לית שיווק ומכירות של חברת שיכון ובינוי נדל"ן, גב' רוני טננבאום – סמנכ"לית שיווק של חברת גינדי החזקות, מר עופר פלדמן – מנהל שותף בחברת קנדה ישראל, גב' מיכל שפירא – ראש ביה"ס לשיווק ודיגיטל בפקולטה למנהל עסקים, הקריה האקדמית אונו, מר יריב בר דעה – סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת גב ים,  גב' שירי הייסר – משנה למנכ"ל בחברת ראובני פרידן, מר דורון דוסטרה – סמנכ"ל לקוחות בחברת קבוצת זרמון, גב' טלי מנדיאל – סמנכ"לית לקוחות בחברה בריקמן, מר עומר אביעד -סמנכ"ל לקוחות בקבוצת גיתם, וגב' רחלי בריזל - סמנכ"לית שיווק ומכירות של חברת אשדר אשטרום מגורים.

 "משתתף" – חברה / גורם מקצועי הפועל בעולם הנדל"ן ואשר הגיש את הקמפיין לבחינה  ( באמצעות טופס הגשה המפורסם בדף הנחיתה של הכנס) ו/או אותרה על ידי הגורם המארגן של התחרות באמצעות איסוף נתוני קמפיין.

  • "עורכי התחרות": מכללת מרכז הנדל"ן 

  • "קמפיין" – מהלך שיווקי מתוכנן של חברות הפועלות בתחום הנדל"ן  הכולל פרסום באמצעי התקשורת (טלוויזיה, רדי, עיתונות, דיגיטל וכו)

  • "מפקח התחרות" – רו"ח רפי רפאל.

 

  1. כללי

  • עורכי התחרות מכריזים על קיום תחרות לבחירת הקמפיינים הטובים ביותר בתחום הנדל"ן

  • השתתפות בתחרות כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה

  • מבלי לגרוע באמור עורכי התחרות רשאים על פי שיקול דעתם הבלעדי, להתחיל את התחרות במועד מאוחר יותר, להפסיקו טרם המועד הסופי שנקבע או להאריך את תקופת התחרות וכן להפסיק את התחרות מכל סיבה שהיא , בכל עת במתן הודעה על שינוי או הפסקה כאמור, שתפורסם באתר מרכז הנדל"ן ובדף התחרות. עורכי התחרות לא תהיה אחראית ולא יחויבו  בכל חובה שהיא בגין החלטתם כאמור

  • בכל מקרה של מחלוקת ו/או חילוקי דעות ו/או סוגיות של פרשנות הנובעים מהוראות התקנון, מי שמוסמך להכריע הינו מפקח התחרות או מי מטעמו שהסמיכו לכך

  • פרטי התחרות וכללי יהיו מפורטים בתקנון זה. היה ותתגלה סתירה בן התקנון לבין כל פרסום אחר ביחס לתחרות, יגברו הוראות התקנון.

  • תקנון התחרות ימצא לעיון הציבור בדף התחרות באינטרנט

  • עורכי התחרות שומרים לעצמם את הזכות לשנות ו/או לתקן את התקנון בכללותו או סעיפים מסויימים בו בכל עת ובאחריות המשתתפים להתעדכן בהתאם

  • השתתפות בתחרות מהווה הצהרת המשתתף כי קרא את התקנון, הבין את הוראותיו והוא מקבל על עצמו את כל תנאי התחרות כמפורט בתקנון

 

  1. השתתפות בתחרות ואופן הגשת המועמדות:

כשירים להשתתף בתחרות מהלכים המציגים פעילות שיווקית ופרסומית בתנאי שהתרחשו בין התאריכים 1.1.2022-31.12.20 

כל הנתונים אשר יוצגו במסגרת ההגשה חייבים להתייחס לתקופת הזמן הזו.

קיימים שני אופנים להגשת מועמדות

  • הגשה עצמית של מועמדים בדף התחרות – על ידי הצגת הנתונים הדרושים ובחירת קטגוריה להשתתפות

  • איסוף נתוני קמפיינים על  ידי עורך התחרות ופניה לחברות להשלמת מידע

 

  1. שלבי התחרות

  • לאחר שלב איסוף נתוני הקמפיינים בין אם על ידי הגשה של המתמודדים ובין אם על ידי איתור של מארגן התחרות, יוצגו החומרים בפני חבר השופטים כמפורט בתקנון וידרגו אותם בהתאם על ידי מתן ציונים לכל קריטריון נבחן מ 1-5

  • בשלב ראשון ידורגו כל הקמפיינים שנשלחו /נאספו לתחרות ע"י  ועדת שיפוט מצומצמת. הדירוג יעשה על ידי כל חבר בועדת השיפוט בנפרד ובהתאם לקריטריונים ומשקלם שיפורטו להלן

  • שלב שני –ידורגו הקמפיינים שהגיעו ל 5 המקומות הראשונים בכל קטגורית פרס . על ידי ועדת השיפוט המורחבת שכלול כל הציונים יובלי לבחירת הקמפיין המנצח בכל אחת המקטגוריות בתחרות

  • שופט לא יוכל לדרג /לנקד פרסומים / פרויקטים בהם הוא מעורב 

 

  1. קטגוריות זכייה וקריטריונים לדירוג קמפיין:

5.1. מהלך שיווקי פורץ דרך בתחום המגורים 

תנאי סף: 100 יחידות דיור או תקציב בגובה מיליון ש"ח בשנה לפחות. 

תתי קטגוריות על פיהם ידרגו השופטים את המהלך מציון 1-5 נקודות:

  • יצירתיות 

  • קריאייטיב - שפה מיתוגית ויז'ואל

  • זכירות ושייכות למותג 

  • פעולה שיווקית יוצאת דופן

 

  1. פרויקט משנה סביבה (יכול להיות מתחם) 

              תנאי סף: פרויקט ששווק בחמש השנים האחרונות.

תתי קטגוריות על פיהם ידרגו השופטים את המהלך מציון 1-5 נקודות:

  • תכנון ונראות 

  • תרומה לעליית ערך באזור

  • שינוי תפיסה לאזור 

 

5.3 מהלך השקה מנצח 

תנאי סף: פרויקטים עם יותר מ-75 יחידות דיור, שבהם נמכרו 25 יח"ד לפחות בפריסייל במשך שלושה חודשים לכל היותר; השיווק יועד לקהל הרחב.

תתי קטגוריות על פיהם ידרגו השופטים את המהלך מציון 1-5 נקודות:

  • כמות יחידות ביחס לפרויקט 

  • נחשקות 

  • יצירתיות 

  • הנעה לפעולה 

 

5.4. הקמפיין המוביל לפרויקטי בוטיק 

              תנאי סף: עד 50 יחידות דיור. תמ"א 38\1  אינו יכול להיכלל בקטגוריה. 

תתי קטגוריות על פיהם ידרגו השופטים את המהלך מציון 1-5 נקודות:

  • יצירתיות

  •  קריאייטיב - שפה מיתוגית וויז'ואל

  •  זכירוּת ושייכות למותג

  • ופעולה שיווקית יוצאת דופן.

 

5.5. מהלך מיתוגי מנצח 

תנאי סף: מינימום תקציב שנתי 1 מיליון ש"ח  - בבדיקה לבחון גם מניבים 

תתי קטגוריות על פיהם ידרגו השופטים את המהלך מציון 1-5 נקודות:

  • יצירתיות 

  • קריאייטיב - שפה מיתוגית וויז'ואל 

  • זכירות ושיוך למותג

 

5.6. תגלית השנה 

 


 

 

6. הכרזת זוכים

בטקס חגיגי יוכרזו הזוכים במקומות הראשונים בכל קטגוריה. כל מהלך זוכה יזכה באות השיווק של ענף הנדל"ן, ויהיה זכאי לקבלת פסל אחד של אות השיווק שיינתן על ידי מרכז הנדל"ן – כל פסל נוסף שיוזמן יחויב בתוספת תשלום.

 

7. לוחות זמנים

 

19/1 - עליה לשיווק - קול קורא להגשת מועמדות

9/2 - מועד אחרון להגשת מועמדות

14/2 - העברת חומרים לחברי ועדת השיפוט

21/2 - קבלת דירוג השופטים

6/3 טקס פסגת השיווק